نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • فرود عباسی ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام در مورد منو ریل من نظر خوبی ندارم چون آلودگیهای با خود دارد از جمله آلودگی صوتی ،بسری وچون از کنار بلند ترین خیابان چهار ردفه درخت رد می شه این مسعله بیشتر دیده می شود بحث گردشگری کرمانشاه که بیشترش روی ظاقبستانه مشکل ایجاد می شه ،ایستگاهای منوریل مشکل دیگشه و از همه مهمتر ایستگاه اصلی که تو سرابقنبره ،میدونین منوریل با بارندگی برف تعطیل می شه حسابشو بکنید که شب برف بیاد همه مردم با این برنامه که فردا با منوریل میرن سرکارشون بعد فرداش می بینن که تعطیله چرا می گن که تئ سرابقنبر برف زیادی آمدع نمی تونن ترنها بیان پایین ممکنه سور بخورن مشکل ایجاد شه یعنی زمستان منو ریل نیمه تعطیله
  • میلاد ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
    0 0
    باسلام وعرض خسته نباشی بلاتکلیفی به چه قیمتی؟به قیمت خراب کردن بلوار شهید بهشتی-بلوارطاقبستان وقطع کردن درختان کهن سال.چرا از اول به این فکر نیفتادند اون از طاقبستان که به نابودی کشوندن حالا نوبت شهرکرمانشاهست!!!
  • آرمان ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
    0 0
    متسفانه مردم کرمانشاه اطلاعات کمی در مورد منوریل دارند. اولا" در مورد فعالیت های اجرایی سرعت بسیار بلا می باشد و در ماه حدود 600 تن آرماتور بندی و 5000 متر مکعب بتن ریزی می شود. و تا کنون زیرسازی بیش از 150 ستون به اتمام رسیده است. در مورد درختان : 1. درختان بلوار طاقبستان قطع نمی شوند زیرا مسیر بلوار از پیاده رو سمت چپ می باشد. 2. درختان بلوار بهشتی نیز جابجا شده اند و به حاشیه بزرگراه امام خمینی انتقال یافته اند در مورد آلودگی صوتی: میزان صدای منوریل 80 هرتز می باشد یعنی کمی کمتر از یک خودرو در خصوص برف هم می تونید عکس های منوریل مسکو را در google مشاهده بفرمایید. خواهشا" بدون اطلاعات کافی اظهار نظر نفرمایید.
  • ناشناس ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
    0 0
    منوریل حق مردم کرمانشـاه س اگه درست نشه کرمانشـاه قیامت میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس